حفظ وحدت درخنثی سازی توطئه های دشمنان موثر است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، حجت الاسلام 'محمدعلی آل هاشم' روز چهارشنبه در جمع كاركنان تیپ مستقل 284 لرستان افزود: تبین مبانی نظریه ولایت فقیه و ترویج فرهنگ ولایت مداری نقش موثری در دستیابی به آرمانهای متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با تاكید بر ضرورت و تبعیت محض از ولایت فقیه كه تنها راه نجات كشتی انقلاب از میان طوفان حوادث است و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان مركز اهتزاز پرچم حاكمیت اسلام و نقطه اتكاء و امید ملت های منطقه محسوب می شود و تبعیت محض از ولایت ورهبری موجب تقویت موج امید در بین ملت های تحت ستم و استبداد در كشورهای اسلامی می گردد.

وی در ادامه تاكید كرد: امروز برای خنثی سازی توطئه دشمنان حفظ وحدت و انسجام و فرهنگ سازی از اهمیت و ضرورت بسیار زیادی برخوردار است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به بررسی و نحوه خنثی سازی توطئه های دشمنان پرداخت و افزود: ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و پرهیز از تجملات و اشراف گری در خنثی سازی توطئه دشمنان نقش بنیادین دارد.

وی تصریح كرد: امروز دشمنان نظام با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و رسانه ای تلاش می كنند، ملت بزرگ ایران را وادار به عقب نشینی و چشم پوشی از حقوق مسلم خود در دستیابی كامل به فناوری هسته ای كنند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: نیروهای مسلح وسیع ترین عرصه حضور جوانان محسوب می شود و این جوانان اساسی ترین نقش در آینده نظام و رشد و شكوفایی كشور را برعهده دارند و امروز تحت زعامت رهبری فرماندهی معظم كل قوا، جمهوری اسلامی ایران از ارتشی مقتدر، ولایی، مردمی و جوان برخوردار است.

سیام**9103** 1418





:: برچسب‌ها: باند ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: